VII Porkada del Clot

Posted on Updated on

Arriba la VII Porkada Clot. Dissabte 21de gener, a partir de les 11:00h, la Plaça del Mercat del Clot serà, com sempre, el punt neuràlgic de la #PorkadaClot i durant tot el dia hi podreu tastar unes fantàstiques tapes i gaudir de les activitats que hi ha programades.

MATÍ DE PORKADA

11:00h. Pl. del Mercat. Tallers per infants (Pintacares, nas de porc, manualitats, dibuixos…)

11:00h. Cercavila de Cultura Popular. Amb la participació de: Ball de Bastons del Clot, Gegants del Clot, Els Tabalers dels Diables del Clot i el Pork del Clot. Inici: Rogent/Freser Final Pl. del Mercat.

Amb la participació de: @balldebastonsdelclot, @gegantsdelclot, Els Tabalers dels Diables del Clot i el Pork del Clot. Inici: Rogent/Freser Final Pl. del Mercat.

12:00h. Pl. Del Mercat. Mostra de Cultura Popular

TARDA DE MÚSICA, TAPES I FOC – 17:00h Plaça del Mercat del Clot. Tarda de tapes, música i foc. Cinc bars s’instal·laran a la plaça per oferir-nos unes delicioses tapes. Els companys de @northern_clot amb els seus DJ’s més prestigiosos animaran la festa fins negra nit.
Bars participants: @elpatiodemicasaclotbcn, @elbrases_restaurant, @barmercatclot, @restaurantenicasso i bar Porkada

PORKATAPES – 18:00h Rogent Cantonada Rosselló
Aquest any començarem al carrer Rogent cantonada Rosselló des d’on anirem fins a la plaça del mercat tot fent paradetes als bars que hi participin. Ens acompanyaran la @bandapatilla i el Pork del Clot.
Bars participants: Foment Martinenc, @vermuteriadclot, Frankfurt Rogent, @la.margui, @lacloteoficial

CORREFOC – 20h Plaça del Mercat
Inici del Correfoc a la Plaça del Mercat. Amb el Pork del Clot. Recorregut: Clot, Escoles, Verneda, St. Joan de Malta, Pl. Valenti almirall (on ferem una paradeta al @cellerpanotxa per agafar forces), St Joan de malta, Verneda, Escultors Claperòs, Rosend Nobas, Pl. Mercat.

Per més informació consulteu les nostres xarxes socials. Som @porkadaclot a Twitter, Facebook i Instagram. Us hi anirem detallant els bars participants, grups de cultura popular, venda de tiquets, etc.

Entitats Clot-Camp de l’Arpa Centre Cultural La Farinera del Clot Cultura Popular Barcelona Xarcuteria Bosch Orfeó Martinenc Eix Clot

Advertisement

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s